爱心值 0 ♡
活跃度 3819 ☼
註冊 2018-7-5
用戶註冊天數 2093
用戶失蹤天數 1851
狀態 離線
發表於 2018-9-19 07:36 
分享  私人訊息  頂部
When people deh bad dem does try all kind of things to avoid problems. Some of dem does cry and some does beg. One of dem do wha couple of people try de other day. He suddenly believe that he know God.He go home by a pastor and thief six concrete blocks. De pastor didn’t pray fuh de thief because he believe that a man must give unto Caesar wha belong to Caesar. De pastor know that he live in Guyana,Cheap NFL Jerseys China, he got to deal wid de police. And indeed de police ketch a man.In court de man decide to try a bluff. He announce that he now accept Christ. He seh that he want he sins forgiven. He thief six concrete blocks that worth $600. In de end he get three months in jail.Dem boys seh that he thief $600 and get three months jail dem can imagine wha gun happen when is time fuh de Bees go to jail. All of dem thief millions of dollars and this is wheh people got to know Maths.De Maths show that de Bees would never see sunlight and if you got to tek dem one by one then dem boys seh that people can wuk it out fuh demself. If Bharrat got about US$100 million wha he didn’t wuk for,Cheap NFL Jerseys, then is a lot of jail time. De man get three months fuh US$3. Then Bharrat going to jail fuh 33 million years. De rest easy to follow. Brazzy got a couple million year jail; Rob de Earth got another couple million and so on.All of dem gun know de Lord then because is suh people stay. When dem teeth hurt dem is ‘Oh Gawd’. When dem knock dem foot is ‘Ow Lard is wha do me?” And when disaster brace dem is ‘Why me Lard?”Dem boys hope that dem live to see de day when all dem so-called big ones end up in front de magistrate,Cheap Jerseys, if not in Guyana,Cheap Jerseys China, in front of dem judges in de United States. And when hat happen,Cheap Jerseys From China, de whole of Guyana gun sing,Wholesale Jerseys Free Shipping, “So long, farewell.” And Bharrat gun raise he voice in chorus to sing ‘Abide wid me’.Talk half and watch how jail does change people.