爱心值 0 ♡
活跃度 36394 ☼
註冊 2017-10-13
用戶註冊天數 2359
用戶失蹤天數 2066
狀態 離線
發表於 2018-2-18 20:30 
分享  私人訊息  頂部
Some people does enter house by dem back when dem going home late; some does sprinkle water when salt fall pun de ground because dem believe that when dem dead dem got to pick up every grain wid dem eyebrow.Then you got dem men who every time dem break de seal pun a rum bottle fuh tek a drink dem always throwing some of de likker pun de ground. Dem does seh that de likker is fuh all who dead and gone.Dem boys want to know if dead people dos be next? to dem waiting fuh a drink. And if is a drink dem got to get,NFL Jerseys From China, why not give dem in a glass rather than throw it pun de ground.Obama just like dem Guyanese. He and all believe in creed. Just like how some people does walk wid cross pun dem neck he does walk wid Hanuman in he pocket, a rosary, a Buddha statue, a silver poker chip and a cross.By de time he done he pocket don’t have space to even hold he wallet. Dem boys want to know how come he don’t have Jagdeo photo in he pocket.He tell a reporter that when he relax he does feel dem things in he pocket. Dem boys did want he look at de photo and remember that he got to put hand pun Jagdeo.Whenever dem boys think about Jagdeo dem does got to think about Gerry.One of Gerry plane did flying to Ogle when de pilot announce that de plane got problems. Five people been on board at de time. But de plane only had four parachutes.De first passenger, Olive Gopaul seh, “I have my own TV show and I am the prettiest woman in Georgetown,Cheap Jerseys, so Guyanese wouldn’t want me to die.”She tek the first pack and jump out of the plane.De second passenger, Lil Joe, is de Chief Minister and Soulja Bai right hand man. He seh he want to jail dat scamp Brassington suh he grab the second pack and jumped.The third passanger happen to be Jagdeo,Nike Air Max Zero Mens, he seh.”I am going to be the next president of? Guyana and I am the smartest man in our country, and I will make Guyana great again”.Suh he grab the pack next to him and jumped out.The fourth passenger, Pandit Sharma,Andre Branch Dolphins Jersey, tell de fifth passenger, a 10-year-old schoolgirl,NFL Jerseys China, “I live a full life and served my Creator the best I could. I will sacrifice my life and let you have the last parachute.”De li’l gyal seh, “Is okay. Pandit Sharma,Cheap MLB Jerseys Authentic, there’s a parachute left for you. De smartest man in Guyana tek me schoolbag and jump.”Talk half and always remember wha happen to de smart fly.